Skip to main content

The vision of BEE GROUP SA is to be among the first companies in its industry in terms of quality and quantity of services / products provided, maintaining and improving the trust of its customers.

The quality of services provided and complete customer satisfaction is our primary goal. For this purpose, our company implements a series of procedures that aim to ensure both the quality of services provided and the efficiency of the internal mechanisms of organization and management of the company.
In particular it applies:

  • Quality management system according to EN ISO 9001: 2015 in the field of application: Preparation of studies, Provision of consulting services, Design-development-installation of software applications, Web hosting. Provision of services for the implementation & operation of information-telecommunication systems, Technical support.
  • Quality management system according to ELOT 1435: 2009 for the provision of communication services, including advertising services, to public bodies and the wider public sector. The scope is: Provision of public relations services and sales promotion services and direct marketing, two-way communication.
  • Information Security Management System according to EN ISO 27001: 2013 with scope: preparation of studies, provision of consulting services, design, development, marketing, and installation of software and information systems applications, design, development, management and hosting of websites and servers and technical support.

Πολιτική Ποιότητας και Ασφάλειας Πληροφοριών

Για τη BEE GROUP A.E.

  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ, σημαίνει αποτελεσματική εξυπηρέτηση και υψηλό αίσθημα ικανοποίησης για τους πελάτες.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ, σημαίνει η αποτελεσματική προστασία των περιουσιακών στοιχείων της πληροφορίας.
  • ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ, σημαίνει η αποτελεσματική προστασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα με σκοπό τη διατήρηση της εμπιστευτικότητας, της διαθεσιμότητας και της ακεραιότητας τους.

Οι ΣΤΟΧΟΙ της BEE GROUP A.E. είναι:

  • Η συνεχής παρακολούθηση των προκαθορισμένων στόχων που τίθενται στο πλαίσιο εφαρμογής του ΕΔΣ,
  • Η συμμόρφωση των υπηρεσιών και προϊόντων ως προς τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις,
  • Η αναγνώριση και διάθεση όλων των απαιτούμενων πόρων και μέσων για την εξασφάλιση της απρόσκοπτης, αποδοτικής και αποτελεσματικής λειτουργίας,
  • Η διατήρηση του υψηλού επιστημονικού επιπέδου των στελεχών της,
  • Η διαρκής μέτρηση και αδιάλειπτη παρακολούθηση της απόδοσης των διεργασιών, ώστε να εξασφαλίζεται η συνεχής βελτίωση της ποιότητας, η ασφάλεια των πληροφοριών των προϊόντων και υπηρεσιών, το απόρρητο των πληροφοριών και η διασφάλιση της προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των πελατών και των στελεχών της,
  • Η εφαρμογή του ΕΔΣ σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001:2015, ISO/IEC27001:2013, ISO/IEC27701:2019 και ΕΛΟΤ 1435:2009 και η δυναμική του εξέλιξη,
  • Η κινητοποίηση των στελεχών της και η δημιουργία πνεύματος ομαδικότητας, που θα τροφοδοτείται από την επίτευξη των στόχων και την συνεχή βελτίωση, τόσο σε ατομικό, όσο και σε ομαδικό επίπεδο.

Προκειμένου να επιτύχουμε τα παραπάνω, η Διοίκηση και οι Εργαζόμενοι, δηλώνουμε τη ΔΕΣΜΕΥΣΗ μας στις εξής αρχές:

  • εφαρμογή και συνεχής βελτίωση του ΕΔΣ,
  • άριστη επικοινωνία μεταξύ Διοίκησης και Στελεχών,
  • άριστη συνεργασία μεταξύ όλων των στελεχών μας και δημιουργία συγκροτημένων και αποτελεσματικών ομάδων,
  • άριστη συνεργασία με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη,
  • συνεχής βελτίωση της τεχνογνωσίας μας και διάχυσή της σε όλο το προσωπικό,
  • υψηλή ικανοποίηση των εξυπηρετούμενων από τα προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχουμε,
  • διαρκή προσπάθεια μείωσης των προβλημάτων που εντοπίζονται,
  • διασφάλιση της λήψης και εφαρμογής αποτελεσματικών τεχνικών και οργανωτικών μέτρων για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των πελατών, συνεργατών και των εργαζόμενων,
  • συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών του ΕΔΣ.

Όλα τα θέματα όσον αφορά το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας αναθέτονται στον Υπεύθυνο ΕΔΣ (ΥΕΔΣ) που είναι ορισμένος από τη Διοίκηση και έχει ευθύνη, αρμοδιότητα και οργανωτική ανεξαρτησία για να εξασφαλίζει ότι το ΕΔΣ της εταιρίας λειτουργεί και τηρείται σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001:2015, ISO/IEC27001:2013, ISO/IEC27701:2019 και ΕΛΟΤ 1435:2009 και τις κανονιστικές απαιτήσεις.

Όλα τα στελέχη της BEE GROUP A.E. γνωρίζουν και εφαρμόζουν την παρούσα Πολιτική Ποιότητας και Ασφάλειας των Πληροφοριών.

Λάρισα 1-9-2020