eMentor

Τιμή: Από 1.200€

Το eMentor αφορά την ανάπτυξη και υποστήριξη της λειτουργίας ηλεκτρονικού συστήματος διαδραστικών υπηρεσιών συμβουλευτικής, που προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης και παρακολούθησης εξατομικευμένων προγραμμάτων και υπηρεσιών συμβουλευτικής και εκπαίδευσης, καθώς και τη δημιουργία κατάλληλου υποστηρικτικού υλικού.

Σε ενδιαφέρει η εφαρμογή eMentor;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΗ

​Το eMentor είναι μία cloud εφαρμογή και παρέχεται με τη μορφή του Λογισμικού ως Υπηρεσία, Software As A Service (SaaS). Λειτουργεί χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης ειδικών υποδομών ή εξοπλισμού, έτσι ώστε ο χρήστης να έχει πρόσβαση εύκολα και από παντού.

Το Mentor λειτουργεί σε δική του αποκλειστική διεύθυνση της μορφής https:// onoma.ementor.gr, δημιουργώντας ένα δυνατό και εύκολα αναγνωρίσιμο όνομα.

Η διαχείριση του eMentor είναι απλή και πραγματοποιείται σε επίπεδα, ανάλογα με την πρόσβαση του κάθε χρήστη.

Προγράμματα – Τμήματα

Με αυτοματοποιημένο και εύκολο τρόπο μέσα από τη λειτουργικότητα αυτή, ο διαχειριστής πλατφόρμας οργανώνει τα προγράμματα για ατομικές ή ομαδικές συνεδρίες, καθώς και τα ανάλογα τμήματα των συνεδριών ή των  εκπαιδεύσεων και συνδυάζει τα εργαλεία συμβουλευτικής κατά περίπτωση.

Χρήστες

Σημαντικό βήμα στην παραμετροποίηση κάθε συμβουλευτικής συνεδρίας είναι ο καθορισμός των χρηστών σε «συμβούλους» και «συμβουλευμένους» , ώστε η πρόσβαση του καθενός να είναι ορθά προκαθορισμένη, για την καλύτερη μεταξύ τους επικοινωνία.

Εργαλεία Συμβουλευτικής

Τα Εργαλεία Συμβουλευτικής αποτελούν βασικό στοιχείο του  eMentor, και η διαχείριση τους γίνεται μέσω των παρακάτω επιλογών:

  • Πρόσβαση στα εργαλεία συμβουλευτικής της εταιρίας μας. Η χρήση γίνεται με τη μορφή της συνδρομής, για όσο χρονικό διάστημα επιθυμείτε.
  • Χρησιμοποίηση των δικών σας εργαλείων συμβουλευτικής, τα οποία έχετε αναπτύξει με βάση τις προδιαγραφές της πλατφόρμας
  • Τέλος, παρέχεται η δυνατότητα ανάπτυξης εξατομικευμένων εργαλείων συμβουλευτικής, με την ανάλογη χρέωση, ανάλογα με τις απαιτήσεις σας.

Το eMentor δίνει τη δυνατότητα εξαγωγής στατιστικών στοιχείων και αναφορών σε πραγματικό χρόνο, με σκοπό την λεπτομερή αποτύπωση της πορείας των συμβουλευόμενων ατόμων και των ωφελούμενων σε κάθε στάδιο της συμβουλευτικής ή της εκπαίδευσης.

Ημερολόγιο συνεδριών

Με το Ημερολόγιο Συνεδριών, ο Σύμβουλος παρακολουθεί τις υφιστάμενες συνεδρίες του και προγραμματίζει νέες, έχοντας στη διάθεσή του όλα τα δεδομένα που χρειάζεται, με τη λειτουργικότητα «Λεπτομέρειες Συνεδρίας».

Ο Συμβουλευόμενος, μέσω του Ημερολογίου Συνεδριών, έχει πρόσβαση στο Εργαλείο Συμβουλευτικής που του έχει ανατεθεί, παρακολουθεί και προγραμματίζει τις συνεδρίες του, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του Συμβούλου και τη λειτουργικότητα «Λεπτομέρειες Συνεδρίας».

Βιβλιοθήκη εγγράφων

Στη Βιβλιοθήκη Εγγράφων ο Σύμβουλος αποθηκεύει έγγραφα συμβουλευτικής που δεν περιλαμβάνονται στα Εργαλεία Συμβουλευτικής ή που είναι εξατομικευμένα.

Live Chat / Live Streaming

Το eMentor πρωτοπορεί, ενεργοποιώντας για όλους τους χρήστες τη δυνατότητα για Live chat και Live streaming, με σκοπό την απρόσκοπτη παροχή των υπηρεσιών είτε με γραπτή συνομιλία είτε με βιντεοκλήση.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ eMentor

Υπάρχουν πολλαπλά οφέλη από τη χρήση του e-Mentor  στις απομακρυσμένες συνεδρίες / εκπαιδεύσεις, διότι με τον οργανωμένο τρόπο λειτουργίας του και τους αυτοματισμούς του, προσφέρει:

  • Αξιοπιστία του Συμβούλου / Εκπαιδευτή, ο οποίος μπορεί να οργανώσει και να πραγματοποιήσει τη συνεδρία απομακρυσμένα με επιτυχία.
  • Ευελιξία στη δημιουργία Εργαλείων Συμβουλευτικής, με τη δυνατότητα χρήσης των υπαρχόντων αλλά και προσθήκη νέων, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες
  • Αξιοποίηση των εξαγόμενων στατιστικών στοιχείων και αναφορών προς όφελος της διαδικασίας συμβουλευτικής και της καλύτερης δυνατής παροχής υπηρεσίας προς τον συμβουλευόμενο.
  • Αυτοματοποίηση του ημερολογίου για μέγιστη αξιοποίηση του διαθέσιμου χρόνου συμβουλευτικής.
  • Τήρηση αρχείων και ιστορικότητας.
  • Ενσωματωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας με ημερολόγιο, προσωπικά μηνύματα, chat κλπ, για την καλύτερη δυνατή παροχή υπηρεσίας.

ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Το eMentor λειτουργεί με τη δημιουργία τριών ειδών χρήστη, όπου ο καθένας διαθέτει εξειδικευμένα δικαιώματα πρόσβασης. Πιο συγκεκριμένα:

Διαχειριστής πλατφόρμας, ο οποίος θα μπορεί:

  • Να δημιουργεί και να διαχειρίζεται είδη συμβουλευτικής, προγράμματα-έργα, ωφελούμενους.
  • Να εισάγει εργαλεία συμβουλευτικής
  • Να αντιστοιχίζει ωφελούμενους, συμβούλους και εργαλεία συμβουλευτικής με προγράμματα-έργα.
  • Να δημιουργεί και να διαχειρίζεται λογαριασμούς διαχειριστών προγραμμάτων

Σύμβουλος, ο οποίος θα έχει πρόσβαση μόνο στους ωφελούμενους της ομάδας ωφελούμενων στην οποία ανήκει. Ο Σύμβουλος θα μπορεί:

  • Να συμπληρώνει ερωτηματολόγια των εργαλείων συμβουλευτικής για κάθε ωφελούμενο.
  • Να παρακολουθεί τις απαντήσεις των ωφελουμένων στα ερωτηματολόγια των εργαλείων συμβουλευτικής.
  • Να δημιουργεί συνεδρίες συμβουλευτικής όπου θα καταγράφεται το ιστορικό και ο χρόνος της συνεδρίας.

Ωφελούμενος, ο οποίος θα έχει πρόσβαση μόνο στους συμβούλους και τα υπόλοιπα άτομα με τα οποία θα ανήκει στην ίδια ομάδα ωφελουμένων.

  • Κάθε ωφελούμενος θα μπορεί να συμπληρώνει τα ερωτηματολόγια των εργαλείων συμβουλευτικής στα προγράμματα που συμμετέχει.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ

Αγορά

Αποκτήστε τη δική σας πλατφόρμα e-Mentor, η οποία θα ικανοποιεί τις δικές σας επιχειρηματικές απαιτήσεις για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών. Η πλατφόρμα θα λειτουργεί στη δική σας αποκλειστική διεύθυνση, προσαρμοσμένη στο λογότυπο και την εταιρική σας ταυτότητα, δημιουργώντας ένα ισχυρό και εύκολα αναγνωρίσιμο όνομα για την προώθησή της.

Ενοικίαση

Νοικιάστε μια έτοιμη πλατφόρμα e-Mentor για όσο διάστημα θέλετε και αφήστε τη διοίκησή της στα στελέχη της εταιρείας μας, τα οποία θα εκτελέσουν όλες τις εργασίες για λογαριασμό σας, όπως διαχείριση χρηστών, συνεδρίες, αναφορές, επίλυση τεχνικών προβλημάτων.

Αποδείξτε στους ωφελούμενους σας ότι η στήριξή σας είναι δεδομένη ανεξαρτήτως συνθηκών, και συνεχίστε να του υποστηρίζετε και απομακρυσμένα με το e-Mentor