Μ&Ο tool

Τιμή: Από 290€

Το Management & Operation Tool (Μ&Ο tool) είναι μια cloud εφαρμογή, η οποία υποστηρίζει μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τους ανθρώπινους και υλικούς πόρους της, με σκοπό να ενισχύει τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά  και τη συνεχή βελτίωσή της σε όλους τους τομείς της λειτουργίας της.

Σε ενδιαφέρει η εφαρμογή Μ&Ο tool;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΗ

Αποτελεί αναντικατάστατο συνεργάτη κάθε επιχείρησης/οργανισμού, διότι με τις λειτουργικότητές του οργανώνει το έργο της διοίκησης:

  • πραγματοποιεί με απλό και αποτελεσματικό τρόπο αναλυτικούς ελέγχους των διαδικασιών της διοικητικής λειτουργίας της επιχείρησης, με ερωτηματολόγια ανά τμήμα, τα οποία είναι εξειδικευμένα ανάλογα με τη θέση, το ρόλο και το επίπεδο ευθύνης του κάθε εργαζόμενου
  • προτείνει προτυποποιημένα και εξειδικευμένα μέτρα για κάθε απόκλιση από τη διαδικασία
  • εξάγει στατιστικά ανά εργαζόμενο, ανά στοιχείο ελέγχου και ανά μέτρο
  • καταγράφει και επικαιροποιεί στοιχεία της εκπαίδευσης προσωπικού, ανά εργαζόμενο και υλικό εκπαίδευσης
  • εξάγει τις ανάγκες εκπαίδευσης ανάλογα με το ρόλο, τη θέση και το επίπεδο ευθύνης του εργαζόμενου

Επιπλέον παρέχει εργαλεία που αναβαθμίζουν την επιχείρηση/οργανισμό και εδραιώνουν ένα σύγχρονο μοντέλο διοίκησης:

Βιβλιοθήκη

με άμεση πρόσβαση στο προσωπικά, διαβαθμισμένη ανάλογα με τις ανάγκες του, που περιλαμβάνει έγγραφα λειτουργίας της επιχείρησης και υλικό εκπαίδευσης, με σκοπό την ενημέρωση και τη συνεχή αυτοβελτίωση

Δίαυλος επικοινωνίας προσωπικού-διοίκησης

με σκοπό την αποτελεσματική επικοινωνία και τον εποικοδομητικό διάλογο για την ανάπτυξη της επιχείρησης/οργανισμού

Μητρώο συμβάντων

όπου καταχωρούνται περιστατικά που «διαταράσσουν» την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης, έτσι ώστε να καταγράφονται συστηματικά και να προλαμβάνονται μελλοντικά.

Βιβλίο Health & Safety

ώστε να καταχωρούνται και να διαχειρίζονται ηλεκτρονικά τα στοιχεία της Υγείας και της Ασφάλειας των εργαζομένων.

Δημιουργία QR Code για πληροφορίες προς πελάτες

το οποίο θα ενημερώνει άμεσα τους πελάτες/επισκέπτες για απαραίτητες, σημαντικές ή ενδιαφέρουσες πληροφορίες της επιχείρησης/οργανισμού.

Πλεονεκτήματα

Τα πλεονεκτήματα από την ενσωμάτωση του M & O Tool στην καθημερινότητα μια επιχείρησης/οργανισμού διαφαίνονται από τις πρώτες ημέρες της λειτουργίας της:

1

διευκολύνεται ο καθορισμός του στρατηγικού προσανατολισμού για την επίτευξη των βασικών στόχων της επιχείρησης/οργανισμού
2

αναβαθμίζεται η σύνδεση μεταξύ των τμημάτων παραγωγικότητας μιας επιχείρησης με την ανταλλαγή ιδεών και πληροφοριών και την καλλιέργεια ενός περιβάλλοντος αμοιβαίας συνεργασίας
3

ενισχύεται η παραγωγικότητα του προσωπικού με τη συνεχή εκπαίδευση, καθώς και με την ενημέρωση και διόρθωση των αποκλίσεων κατά τον επανέλεγχο
4

«θωρακίζεται» η επιχείρηση/οργανισμός από τις συνέπειες παραλείψεων ή/και λαθών κατά την εκτέλεση των εργασιών
5

εδραιώνοντας την ομαλή εσωτερική διοικητική λειτουργία, εξοικονομεί το χρόνο και τη ρευστότητα για να αναδείξει την εξωστρέφειά της και να αναπτυχθεί.

Χρήστες Εφαρμογής

Το προσωπικό της επιχείρησης/οργανισμού καταγράφεται και στη συνέχεια καθορίζεται ο ρόλος, η θέση και ο βαθμός ευθύνης του, ανάλογα με το οργανόγραμμα, αλλά και την πραγματική «ροή» του προσωπικού.

Το προσωπικό της επιχείρησης/οργανισμού καταγράφεται και στη συνέχεια καθορίζεται ο ρόλος, η θέση και ο βαθμός ευθύνης του, ανάλογα με το οργανόγραμμα, αλλά και την πραγματική «ροή» του προσωπικού
Δημιουργείται λογαριασμός χρήστη (προφίλ) για κάθε εργαζόμενο, ώστε να είναι άμεση η πρόσβαση στην εφαρμογή σε συγκεκριμένες λειτουργικότητες, ανάλογα με τη θέση στην ιεραρχία.