Skip to main content

Το Πληροφοριακό Σύστημα έχει αρθρωτή δομή και προσαρμόζεται ανάλογα με την μορφή των Κοινωνικών Συμπράξεων, τους Εταίρους και τα σημεία Διανομής που αναπτύσσονται στις περιοχές υλοποίησης του έργου της Περιφέρειας. Σε κάθε Κοινωνική Σύμπραξη θα υπάρχει η αντίστοιχη Εφαρμογή Διαχείρισης και πάνω σε αυτή κουμπώνουν οι αντίστοιχες εφαρμογές των Εταίρων ενώ πάνω στις εφαρμογές των Εταίρων οι εφαρμογές των Σημείων Διανομής.
Οι Κοινωνικές Συμπράξεις οφείλουν να παρακολουθούν τους ωφελούμενους από τις δράσεις του ΤΕΒΑ στην περιοχή ευθύνης τους, μεριμνώντας για την εφαρμογή της Οδηγίας 95/46/EC και της σχετικής εθνικής νομοθεσίας για την προστασία προσωπικών δεδομένων των ωφελούμενων.
Ως εκ τούτου θα υπάρχει σε όλη την πορεία υλοποίησης και τις διαδικασίες του έργου και κατ’ επέκταση και του πληροφοριακού Συστήματος, διαβάθμιση πρόσβασης στα στοιχεία των ωφελούμενων ανάλογα με το χρήστη του πληροφοριακού συστήματος και τις ειδικές άδειες πρόσβασης που θα έχει.
Στο πληροφοριακό Σύστημα υπάρχουν τρείς βαθμίδες διαχείρισης:

  • Η εφαρμογή Διαχείρισης Συντονιστή Εταίρου
  • Η εφαρμογή Διαχείρισης Εταίρου
  • Η εφαρμογή Διαχείρισης Σημείου Διανομής

Το Πληροφοριακό Σύστημα είναι προσβάσιμο από τις Περιφερειακές Ενότητες οι οποίες έχουν υπό την εποπτεία της τους Εταίρους της Κοινωνικής Σύμπραξης. Μπορεί έτσι να έχει ανά πάσα στιγμή εικόνα για τη λειτουργία των Εταίρων και με βάση τις αναφορές θα μπορεί να εξάγει μετρήσιμα στοιχεία βάσει των οποίων θα αποτυπώνεται η απόδοση της κάθε Κοινωνικής Σύμπραξης και των Εταίρων της, αλλά κυρίως και η όλη πορεία του έργου.