Skip to main content

Το Διαδικτυακό Πληροφοριακό Σύστημα Συγκριτικής Ανάλυσης, Σχεδιασμού, Παρακολούθησης & Αξιολόγησης Δημόσιων Υπηρεσιών (PSB-DMEP) συμβάλει στη διασφάλιση Ποιοτικών και Αποτελεσματικών Δημόσιων Υπηρεσιών σε Πολίτες και Επιχειρήσεις με χαμηλό κόστος και παρέχει:

  • τη συγκριτική ανάλυση (benchmarking) ομοειδών υπηρεσιών των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Δήμων) με τη βοήθεια ποσοτικών και ποιοτικών δεικτών,
  • την εφαρμογή του Συστήματος Διοίκησης μέσω Στόχων για την αντιμετώπιση των αναγκών στοχοθεσίας, παρακολούθησης και αξιολόγησης των υπηρεσιών,
  • τον αρχικό σχεδιασμό ή ανασχεδιασμό των διαδικασιών που σχετίζονται με την παροχή κάποιας υπηρεσίας,
  • την ενεργό συμμετοχή των τελικών αποδεκτών των υπηρεσιών αυτών (πολίτες, επιχειρήσεις, κ.α.) τόσο κατά τον αρχικό σχεδιασμό όσο και για τη διαχρονική βελτίωση τους, με βάση τις εκάστοτε επικρατούσες συνθήκες.

Το Πληροφοριακό Σύστημα PSB-DMEP μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο από  Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) όσο και από λοιπούς Δημόσιους φορείς (Κεντρική Διοίκηση, Δημόσιοι Οργανισμοί και Επιχειρήσεις τους) που παρέχουν υπηρεσίες σε πολίτες και επιχειρήσεις.
Οι βασικοί στόχοι του πληροφοριακού συστήματος Συγκριτικής Ανάλυσης, Σχεδιασμού, Παρακολούθησης & Αξιολόγησης Δημόσιων Υπηρεσιών (PSB-DMEP) είναι οι εξής:

  • Για τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ): Η βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών τους μέσα από δυνατότητες συγκριτικής ανάλυσης, στοχοθεσίας, ανασχεδιασμού, παρακολούθησης, και αξιολόγησής τους.
  • Για τους Αποδέκτες των Υπηρεσιών (Πολίτες και Επιχειρήσεις). Η ενεργός συμμετοχή τους στη διαμόρφωση νέων ή στην αναβάθμιση υφιστάμενων υπηρεσιών από τον σχεδιασμό μέχρι τη λειτουργία και την αξιολόγησή τους.